среда, 11 апреля 2012 г.

Про співпрацю соцмереж та PR-агентств (інтерв'ю для regionews)


Чи багато професійних PR-спеціалістів в Україні, які найефективніші методи побудови успішної PR-кампанії та чи є соціальні сітки конкурентами піарникам в інтерв’ю RegioNews розповіла директор з розвитку бізнесу юридична фірма «Ілляшев та Партнери» Ріта Розен.

Як оцінюєте стан українського PR-ринку? Чим він відрізняється від світового? Українські PR-компанії, на вашу думку, можуть конкурувати із світовими?


Безумовний факт: в Україні працює багато талановитих та професійних PR-спеціалістів. Але в ринковій економіці, яка лише розвивається у нашій державі, українські PR-компанії сьогодні не можуть конкурувати із світовими.

6-7 квітня у Пущі-Водиці відбувся Міжнародний PR-фестиваль. Україна є незалежною державою 20 років. Фестиваль цьогоріч ювілейний – йому 10 років. Як вважаєте, це досягнення українських піарників, що у такій молодій країні вже вдесяте пройшло зібрання вітчизняних і світових PR-менеджерів?

Певна річ, адже ініціаторами та організаторами Міжнародного PR-фестивалю є саме українські професіонали. На фестивалі були представлені дійсно цікаві та корисні приклади реалізації вітчизняних маркетингових та PR проектів: від масштабних соціальних проектів до прикладів налагодження системи внутрішньої взаємодії регіональних PR відділів з центральним офісом компанії.

Про що ви розповідали на Х Міжнародному PR-фестивалі?


Яку основну думку хотіли донести?

Моя доповідь на Х Міжнародному PR-фестивалі була стосовно ролі PR у просуванні на ринку B2B послуг, практичних аспектів роботи PR менеджерів та їх ключові обов’язки у юридичних фірмах, специфіку ринку та секрети побудови якісної співпраці з журналістами.

У 2010 році під час виступу ви казали, що «PR – це основний інструмент просування товарів та послуг». Чи змінилась ця ситуація за 2 роки?

PR – це стратегічно важливий напрямок та, дійсно, один з ключових у просуванні товарів та послуг. Сьогодні питання чи мати в штаті PR-менеджера у багатьох керівників не викликає сумнівів, а деякі фірми створюють окремі відділи PR, які підпорядковуються не маркетинг-директору, а безпосередньо керівнику. Втім, PR невід’ємно пов’язаний із маркетингом, тому їх спільна робота – це запорука якісного просування на ринку.

Ви також зазначали, що «аби побудувати успішний PR, потрібно пробитись через інформаційний шум, не мовчати і дати аудиторії «їжу». Чи легко побудувати успішний PR у сьогоднішньому інформаційному, дещо перенасиченому просторі?

Якщо знати і вміло використовувати певні технології, професійно та системно підходити до задачі, побудувати успішний PR у сьогоднішньому інформаційному просторі – досить виконувана задача. Важливо дотримуватись такого правила – перш за все, готувати корисні меседжі для тієї цільової аудиторії, на яку розрахована PR кампанія.

Як ви вважаєте, соціальні сітки для PR-агентств конкуренти чи партнери?

Соціальні мережі для PR-агентств – це інструмент просування продукту чи послуги. У PR-агентстві працюють професіонали, які можуть на вимогу клієнта розробити стратегію інформування широких кіл, а вже згідно стратегії розмістити інформацію або забезпечити постійне просування у соціальних мережах. Під час роботи із соціальними мережами та іншими ділянками в інтернеті треба враховувати такі фактори, як швидкість розповсюдження та розміщення інформації на інтернет ресурсах, можливість розміщення коментарів від читачів різного характеру, підключення більш широких кіл для створення дискусії, інколи відсутность редакторів-модераторів дискусій, специфіки подачі матеріалу та стилю на різних ресурсах.

Чи є соціальні сітки у наш час основним методом розвитку бізнесу?

Залежно від напрямку діяльності та масштабів бізнесу, соціальні сітки можуть сприяти покращенню іміджу, інформуванню та взаємодії з клієнтами та ін., але, на мій погляд – інформація про «надприбутки завдяки соцмережам» значно перебільшена.

 Які ще успішні методи розвитку бізнесу можете порекомендувати?

Якісно виконана робота або успішно проведений проект є основою для бездоганної репутації фірми та побудови лояльності клієнта. Успіх юридичної фірми «Ілляшев та Партнери» грунтується на залученні найкращих фахівців у різних галузях права, інноваційності та неухильному дотриманні етичних стандартів у відносинах з клієнтами. Саме якісна робота юристів лежить в основі довготривалих відносин з клієнтами, у той час як знижки та програми лояльності надають лише тимчасову перевагу.

Якщо фірма якісно виконує роботу, клієнт сам готовий рекомендувати її послуги. Безумовно, такі рекомендації сприяють залученню нових клієнтів. Багато великих компаній зі світовим ім'ям не тільки готові зменшити власний прибуток на користь покращення або збереження відносин з клієнтом, такі компанії будують стратегію власного розвитку шляхом покращення зв'язків і використовують рекомендації існуючих клієнтів для залучення нових, будують так звану ‘referral network’, проводять дослідження задоволеності клієнтів і просять рекомендувати їх фірму.




Розмовляла Олена Долинна

http://regionews.com.ua/node/39702

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Rita Rosen

Постоянные читатели